Παρασκευή 29 Αυγούστου 2025

🕯️ Ο Συναγερμός

 

🕯️ Ο Συναγερμός

Ο ηλεκτρονικός συναγερμός στο διαμέρισμά μου είναι παλιός. Πολύ παλιός. Από τότε που μετακόμισα εδώ, κάθε βράδυ, ακριβώς στις 3:34 π.μ., εκπέμπει έναν μοναδικό, διαπεραστικό ήχο — ένα «μπιπ» που μοιάζει περισσότερο με υπενθύμιση παρά με προειδοποίηση. Δεν ενεργοποιείται πλήρως, δεν αναβοσβήνουν φώτα, δεν ηχούν σειρήνες. Μόνο αυτός ο ήχος. 

Ο διαχειριστής της πολυκατοικίας μου είπε πως πρόκειται για σφάλμα στο σύστημα. «Χρειάζεται πλήρη αντικατάσταση της ηλεκτρικής εγκατάστασης», μου είπε. «Δεν αξίζει τον κόπο για ένα απλό ‘μπιπ’». Έτσι έμαθα να το αγνοώ. Ή τουλάχιστον, έτσι νόμιζα.


Μια νύχτα, ξύπνησα από έναν ελαφρύ θόρυβο. Δεν ήταν ο συναγερμός. Ήταν κάτι άλλο. Κάτι... ανθρώπινο. Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα προς τον διάδρομο. Εκεί στεκόταν κάποιος. Ψηλός, σκοτεινός, ακίνητος. Δεν μπορούσα να δω το πρόσωπό του, μόνο τη σιλουέτα του, σαν σκιά που.

Η καρδιά μου πάγωσε. Δεν μπορούσα να κινηθώ. Η σιωπή ήταν απόλυτη, μέχρι που ακούστηκε το γνώριμο «μπιπ» του συναγερμού. Ο ήχος διέσχισε τον χώρο σαν μαχαίρι. Και τότε, εκείνος γύρισε αργά το κεφάλι του προς την πηγή του ήχου. Σαν να τον άκουγε κι εκείνος. Σαν να τον περίμενε.

Και τότε κατάλαβα.

Ο συναγερμός δεν χτυπάει για μένα. Δεν είναι σφάλμα. Είναι σήμα. Ένα σήμα για εκείνον. Για να του δείξει ότι το σύστημα είναι ακόμα ενεργό. Ότι το διαμέρισμα είναι ακόμα ζωντανό. Ότι εκείνος... είναι ακόμα μέσα.


Από εκείνη τη νύχτα, δεν κοιμάμαι πια βαθιά. Κάθε βράδυ, στις 3:34, περιμένω το «μπιπ». Και κάθε φορά, αναρωτιέμαι αν θα τον ξαναδώ. Ή αν ποτέ έφυγε. Άρχισα να κρατάω σημειώσεις. Πότε ακούστηκε το «μπιπ». Πότε ένιωσα κάτι να κινείται. Πότε η θερμοκρασία έπεσε απότομα. Πότε το φως του διαδρόμου τρεμόπαιξε χωρίς λόγο.

Κάθε νύχτα, κάτι μικρό αλλά ανησυχητικό συνέβαινε. Μια φορά, η πόρτα της κουζίνας ήταν ανοιχτή το πρωί. Άλλη φορά, το τηλέφωνο είχε σηκωμένο το ακουστικό. Μια τρίτη, βρήκα το ημερολόγιό μου ανοιχτό στη σελίδα που είχα γράψει για εκείνον. Κι εγώ δεν το είχα ανοίξει.


Αποφάσισα να βάλω κάμερα. Μια μικρή, διακριτική, στραμμένη προς τον διάδρομο. Την πρώτη νύχτα, τίποτα. Τη δεύτερη, το ίδιο. Την τρίτη, στις 3:34, το «μπιπ» ακούστηκε. Και η κάμερα κατέγραψε κάτι. Μια σκιά. Μια κίνηση. Ένα πρόσωπο που δεν ήταν δικό μου. Το βίντεο κράτησε μόλις τρία δευτερόλεπτα. Μετά, η κάμερα έσβησε. Όχι από έλλειψη μπαταρίας. 


Έψαξα την ιστορία του κτιρίου. Το διαμέρισμα είχε μείνει κενό για χρόνια. Ο προηγούμενος ένοικος είχε εξαφανιστεί. Δεν βρέθηκε ποτέ. Το μόνο που άφησε πίσω ήταν ένα σημείωμα:

«Ο συναγερμός δεν είναι για σένα. Αν τον ακούσεις, μην κινηθείς. Μην μιλήσεις. Μην κοιτάξεις.»

Τώρα ξέρω. Ο συναγερμός είναι το μόνο πράγμα που τον κρατάει ήσυχο. Το μόνο που του θυμίζει ότι είναι παγιδευμένος. Ότι δεν πρέπει να βγει. Ότι δεν πρέπει να με δει.

Αλλά κάθε νύχτα, τον νιώθω πιο κοντά. Το «μπιπ» γίνεται πιο δυνατό. Και κάποια στιγμή... θα σταματήσει.

Και τότε, θα είναι η σειρά μου να εξαφανιστώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου